Heni Koroknai | Névjegy létrehozása

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Szerző: kohni on 2010.11.04. 18:01

 

 

Hellóka;)

Gondoltam írok valamit, mert olyan kedvem van XD Meg már am. is rég alkottam itt... Szóval!!!!

Nem tudom ki hogy van vele, de nekem az agyamra megy fészen ez a sok küld tovább szarság .... XD  Ahogy most észrevettem leginkább ezek a barátos nemtudom mik terjengenek XD

"Ahányan lájkolják annyian szeretnek..., Tedd ki annak az adatlapjára akit szeretsz..., Amennyit visszakapsz belőle annyian szeretnek XD..."   "(♥) Tedd ezt a sziwet azok adatlapjára, akiket nem sajnálod, hogy megismertél (♥) ..mennyit kapsz wissza :P"  

Kész végem.... XD jó nem azt mondom, hogy én nem csináltam meg 1-et sem.. de már a 100-nál kiakadok XD 

Eleve a fele akik küldik van amikor még köszönésre sem méltat... akkor tényleg nagy barátok lehetünk;) De azért megkapom tőle is....
És ha nem lenne elég h fészen nyomatják - olyan szinten, hogy ha valakinek meg akarod nézni az üzenőfalát oldalakat kell legördítened, hogy találj valami normálisat is amit lájkolhatsz XD - Még Msn-en is küldik XD

Arról nem beszélve, hogy iwwi-ről rendszeresen jönnek a spam-ek. Heti szinten 2-3. És mocskosul idegesítő, hogy jön az értesítés miszerint levelem érkezett, én kíváncsian fellépek és látom, hogy ilyen továbbküldős lánclevél baromság. 

Nem értem miért kell elrontani valamit...a hülyeséggel.

 

 

 

 

:)

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://nitrolieto.blog.hu/api/trackback/id/tr112423668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása